Biedronka wspiera rekrutację kampanią outdoorową

Autor: wirtualnemedia.pl 31 sierpnia 2017 11:49

Sieć Biedronka (Jeronimo Martins) szuka nowych pracowników, a oferuje im nawet 3 tys. zł.
Rekrutację wspiera kampania w outdoorze, prasie i internecie. Za kampanię odpowiadają Duda Polska i AMS - informują Wirtualnemedia.pl.

Akcję rekrutacyjna Biedronki potrwa do połowy września br. Ma na celu przekazanie informacji o warunkach zatrudnienia w firmie oraz zachęcenie potencjalnych pracowników do składania aplikacji.

Akcję wspiera kampania outdoorowa z wykorzystaniem kilkudziesięciu nośników w takich lokalizacjach jak: Warszawa, Kraków, Częstochowa, Gorzów Wielkopolski, Mysłowice. Dodatkowo zaplanowano także publikacje w prasie oraz w internecie.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane