Biedronka: współpraca z polskimi producentami odpowiedzią na potrzeby klientów

Autor: dlahandlu.pl 17 marca 2011 14:10

Prawie 95 proc. produktów w sklepach Biedronka pochodzi od polskich dostawców. - To nasza odpowiedź na potrzeby i oczekiwania klientów, którzy deklarują, że obecność rodzimych towarów jest dla kluczowym czynnikiem przy wyborze konkretnych produktów - powiedział Tomasz Waligórski, dyrektor działu zakupów i członek zarządu Jeronimo Martins Dystrybucja.

Wprowadzenie nowych produktów na rynek poprzedzone jest badaniem potrzeb klientów. Ocena partnerów dostarczających swoje wyroby do Biedronki, opiera się na audycie zgodnym ze standardami UE. Dostawcy są stale monitorowani, a produkty podlegają stałym testom i konsultacjom, przeprowadzanym przez dostawców i Biedronkę.

Cały proces dystrybucji i transportu włączony jest w system "ciągu chłodniczego", czyli stałego monitoringu temperatury w naczepach rozwożących produkty do sklepów.

Biedronka powołuje się na badania zwyczajów zakupowych konsumentów, z których wynika, że coraz częściej interesują się oni miejscem pochodzenia produktów. Natomiast ulubione sklepy Polaków to takie, do których czas dojścia nie przekracza 10 minut. - Biedronka idealnie wpisuje się w ten schemat: nasze sklepy znajdują się blisko domu i można w nich kupić zdrową, polską żywność w atrakcyjnej cenie. Elastycznie reagujemy na zmiany trendów i oczekiwań klientów - dodaje Tomasz Waligórski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane