Biedronka wydaje w tydzień na reklamę telewizyjną ponad 8 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 9 października 2014 12:04

Według danych firmy Nielsen za okres 22-28 września sieć Biedronka wydała na reklamę telewizyjną aż 8 015 065 zł. Więcej wydała tylko marka Orange - 9 388 680 zł.

Sieć Lidl znalazła się na 8. miejscu wśród największych reklamodawców (5 470 174 zł).

Ponadto, w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami znaleźli się: NC+ (6 104 066 zł), Winiary (6 084 688 zł) T-Mobile (5 777 348 zł), Play (5 588 942 zł), MetLife (5 573 705 zł), Olx.pl (5 178 070 zł) oraz Plush (5 142 140 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane