PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Biedronka wydała ponad 8 mln zł na reklamę w TV

Autor: dlahandlu.pl 9 kwietnia 2015 12:04

Według danych Nielsena za okres 30 marca - 5 kwietnia najwięcej na reklamę telewizyjną wydała sieć Biedronka - aż 8 105 100 zł. Tesco przeznaczyło na ten cel 5 418 322 zł a Lidl - 4 852 380 zł.

W zestawieniu (wydatki podawane są według oficjalnych cenników stacji TV) znalazł się również McDononald's - 5 007 871 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane