Biedronka żąda od dostawców dodatkowego rabatu

www.portalspozywczy.pl 23 marca 2016 11:56

Biedronka żąda od dostawców dodatkowego rabatu fot. za biedronka.pl

Sieć Biedronka skierowała do swoich dostawców żądanie dodatkowego rabatu na cały asortyment marki własnej sprzedany w styczniu i lutym br.

Portalspożywczy.pl dotarł do pisma, jakie sieć wysłała do swoich dostawców:

"W 2015 wspólnie osiągnęliśmy bardzo dobre rezultaty sprzedaży. Jak pokazują pierwsze wyniki w roku 2016 strategia obrana przez JMP nadal przynosi bardzo dobre efekty. W tym roku mieliśmy przyjemność przeprowadzić wiele kampanii promocyjnych, dedykowanych specjalnie dla klientów Biedronki, dzięki czemu zwiększyliśmy wspólny wolumen sprzedaży (w porównaniu do zeszłego roku). Tym samym zwiększając Państwa efekt skali i udziały rynkowe.

Oczywiście, tak duży wzrost sprzedaży związany jest z ogromną inwestycją ze strony JMP w dodatkowe promowanie produktów i komunikację marketingową.

Będziemy nadal kontynuować intensywną strategię promocyjną dla naszego asortymentu w 2016 r., pomimo bardzo wymagających warunków rynkowych. W związku z tym, że wspólnie bierzemy odpowiedzialność za produkty sprzedawane i promowane w sklepach Biedronki, chcielibyśmy aby Państwo byli zaangażowani w naszą inwestycję i wspólne rozwijanie biznesu w sposób bardziej wymierny niż do tej pory.

 Biorąc pod uwagę powyższe, prosimy o przedłożenie oferty dodatkowego rabatu w wysokości: 1,8 % na cały asortyment marki własnej sprzedany do JMP w styczniu i lutym 2016 r. Prosimy o jej przesłanie do 03.02.2016 do 13.00."

  • ... 2016-05-12 16:48:08

    prawo nie dyskryminuje, dyskont TAK, ich strategia opierała się na wąskiej liście asortymentowej = dostęp do rynku ograniczony dla wybranych, co więcej ci wybrani poszli tam, położyli takie a nie inne ceny (warunki) na stół, poszli kolejni, jedni zostali wypluci inni nie, a efekt jest taki, że w swojej ślepocie i pędzie za obrotami (bo lecieli jak mucha do gówna) zaorali rynek detaliczny. wspólnie, a Klient... faktycznie nie widzi tych procesów tylko ich efekt

  • K. 2016-03-31 11:48:28

    Ciekawy jestem kto pozwolił się tak mocno rozwinąć tym "tak zwanym pazernym firmom". Czy nasze prawo dyskryminuje małe firmy? Czy zmuszają nas do kupna ich produktów? Czy jest jakieś prawo które nakazuje konsumentom wybierać dużą sieć a nie nasz rewelacyjny sklepik o których tak dużo mówimy? Może po prostu ktoś lub coś odnosi sukces bo jest dobre i ludzie wybierają to co dobre dla własnego dobra i moim zdaniem to dobrze. Dlaczego robiąc zakupy mam kierować się jakimś bliżej nie zdefiniowanym interesem innym niż cena i jakość produktów. Oczywiście szkoda, że nie my Polacy wszystko mamy we własnych rękach ale czy fakt ten naprawdę coś zmienia? A to, że ktoś na tym zarabia bo wie jak, tylko chwała mu za to ponieważ każdy chce być wynagradzany za swoją pracę. Gdyby nie zarabiał po prostu by tego nie robił. Jeden gorzej drugi lepiej i chyba w tym problem bo tutaj po prostu zazdrość przebija. Może trzeba więcej wymagać od siebie a nie innym zarzucać, że są pazerni bo zarabiają więcej.

  • .... 2016-03-24 13:12:02

    Marta;

    pazerny właściciel zawsze będzie pazerny i wtedy trzeba uciekać

    jednak zdecydowana większość osób to przedsiębiorcy, którzy całe życie budowali swój biznes i jeżeli mają zyski ze swoich firm to zatrudniają na umowach o pracę i część potrafi wypłacać dodatki

    problem w tym, że dzisiaj większość tych sklepów jest na skraju bankructwa, tak samo, jak drobne hurtownie i drobni producenci, rok w rok znika z rynku kilkadziesiąt tysięcy sklepów i POTWIERDZAM, jak się tonie to ciężko płacić na czas. Jeżeli kogoś należy obwiniać za tą sytuację to właśnie twojego aktualnego pracodawcę (i producenci, którzy do tego doprowadzili), bo na koniec tylko oni zarabiają na naszych wydatkach na konsumpcję krocie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (13)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane