Biedronka zadowolona z kampanii z Marzeną Rogalską. Prowadzi kolejną

Autor: wirtualnemedia.pl 28 listopada 2013 11:41

W połowie listopada skończyła się kampania reklamowa sklepów Biedronka z udziałem Marzeny Rogalskiej pod hasłem "Ceny do wzięcia". Była prowadzona od początku października - czytamy w wirtualnemedia.pl


Jeromino Martins Polska, właściciel Biedronki, deklaruje zadowolenie z efektów reklam z Rogalską. - Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem naszych klientów i mediów, a zdecydowana większość informacji zwrotnych na jej temat, które do nas dotarły, miała charakter pozytywny - informuje wirtualnemedia.pl biuro prasowe firmy.
Przed tygodniem zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Biedronki pod hasłem „Więcej niskich cen na Święta", która pokazuje familijne sceny oraz produkty dostępne obecnie w promocyjnych cenach, m.in. kolczyki z kryształkami Swarovskiego w cenie 79,99 zł.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • klik 2013-11-28 16:25:26

    Jak można przez Rogalską coś promować? Dobrze,że za udział w tej reklamie wyrzucono ją z publicznej.Ale pewnie dostała kasę na otarcie łez w kolejnej edycji.Nigdy więcej tej baby do mediów!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane