REKLAMA
REKLAMA

Biedronka ze wzrostem 2,9 proc. LfL w I kw.

Autor: www.dlahandlu.pl 30 kwietnia 2015 09:20

Biedronka ze wzrostem 2,9 proc. LfL w I kw. fot. biedronka.pl

Sprzedaż porównywalna sieci Biedronka, wyrażona w złotych, w pierwszym kwartale wzrosła o 2,9 proc. uwzględniając deflację koszyka na poziomie 3,8 proc. Wskaźnik EBITDA wzrósł o 4,7 proc. do 165,7 mln euro.

REKLAMA

Sprzedaż sieci Biedronka w euro wzrosła o 11,2 proc. do 2,17 mld euro. Sprzedaż w złotych wzrosła o 11,4 proc. 
Sprzedaż Pingo Doce wzrosła o 3,9 proc. do 772 mln euro, a Recheio o 4,1 proc. do 180 mln euro.

Na koniec kwartału sieć liczyła 2.639 sklepów. W okresie od stycznia do marca Biedronka powiększyła się o 52 lokalizacje netto - otwarto 58 nowych sklepów, a zamknięto 6 istniejących sklepów.

Powierzchnia sprzedażowa sieci wzrosła do 1,688 mld metrów sześciennych z 1,649 mld metrów sześciennych na koniec 2014 roku.

Marża EBITDA sieci spadła do 6,3 proc. z 6,5 proc rok wcześniej.

Nakłady inwestycyjne Biedronki w pierwszym kwartale wyniosły 56 mln euro.

Przychody całej grupy Jeronimo Martins wzrosły w pierwszym kwartale o 9,4 proc. do 3,187 mld euro. Zysk netto grupy wzrósł o 3,9 proc. do 64,8 mln euro.

Jak informuje firma, za zarówno w Polsce, jaki i w Portugalii na rynku nadal dominuje silna konkurencja cenowa.

Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 55 tys. pracowników. Od 1995 r. spółka zainwestowała w Polsce ponad 10 mld zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA