Biedronka znów stawia na reklamę telewizyjną. Sieć wydaje w tydzień 6,8 mln zł, Lidl - 7,7 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 13 września 2012 10:58

Po miesiącu przerwy marka Biedronka powróciła do zestawienia TOP 10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Wśród sieci handlowych od czasu rozpoczęcia nowej kampanii króluje Lidl.

Według danych firmy Nielsen, w okresie od 3 do 9 września, wydatki na reklamę w TV sieci handlowych kształtowały się następująco: Lidl - 7 709 952 zł, Biedronka - 6 814 828 zł oraz IKEA - 4 017 250 zł.

Łączne wydatki na reklamę w TV według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych wyniosły aż 83 960 189,55 zł.

Przypomnijmy, 30 lipca wystartowała kampania reklamowa sieci Lidl w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Podczas kampanii, która będzie trwała 52 tygodnie, sieć będzie promowała dania dla czteroosobowej rodziny, których koszt wyniesie około 20 zł. Akcja jest promowana bardzo szeroko, w telewizji, internecie, na outdorze, w gazetkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane