REKLAMA
REKLAMA

Biedronka zwiększa wydatki na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 14 lutego 2014 13:13

Według danych firmy Nielsen za okres 3-9 lutego sieć sklepów Lidl wydała na reklamę telewizyjną 4,4 mln zł, a Biedronka 2,7 mln zł. Tydzień wcześniej sieci przeznaczyły na ten cel 4,6 mln zł i 2,3 mln zł.

REKLAMA
Wydatki są podane według oficjalnych cenników telewizyjnych.
Łącznie na reklamę żywność przeznaczono 62,2 mln zł.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12399

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA