PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Bielsko-Biała kuźnią handlowych konceptów

Autor: pr 30 czerwca 2017 09:51

W portfolio największego bielskiego centrum handlowego - Galerii SFERA - jest aż sześć wywodzących się z Bielska-Białej marek, które zyskały ogólnokrajową renomę. Obok Martes Sport, który posiada dziś ponad 200 salonów w Polsce i za granicą, są to: Wójcik Fashion, J. Fryderyk, Karmello, Lodomania i Sweet Bouquet (kawiarnia florystyczna). Z czego wynika ich sukces?

250 sklepów i punktów usługowych zlokalizowanych na 63 tys. mkw., centralna lokalizacja, rozbudowany kalendarz marketingowy, wysoka siła nabywcza oraz częste wizyty klientów z Czech czy Słowacji – Galeria SFERA w Bielsku-Białej to idealne miejsce na lokalizację salonu marki, która chce podbić rynek handlowy. Bielskie firmy coraz aktywniej budują swoją pozycję, otwierają nowe lokale i poszerzają asortyment.

Martes Sport to chyba najbardziej rozpoznawalna z bielskich marek handlowych. Swoją działalność koncentruje wokół prowadzenia wielkopowierzchniowych sklepów sportowych w popularnych centrach handlowych. Dopełnieniem oferty są outlety marek Hi-Tec i Elbrus, monobrandowe sklepy marek Aquawave i Elbrus, a także sklep internetowy. 

Monika Magner, dyrektor Galerii SFERA podkreśla, że lokalne marki są bardzo dobrze odbierane przez klientów centrum. Jej zdaniem nie jest to jednak wyraz lokalnego patriotyzmu, bo większość odwiedzających SFERĘ pewnie nie zdaje sobie sprawy z tego, że powstały one właśnie w Bielsku, ale jakości produktów i zaangażowania.

-  Klienci, odwiedzający dziś centrum handlowe oczekują przede wszystkim ciekawych doznań, a nie tylko czysto użytkowej funkcji handlowej. Naprawdę wyjątkowa oferta takich najemców, jak Lodomania, Karmello, Sweet Bouquet to często powód sam w sobie do odwiedzenia centrum. Smaki, które autentycznie sprawiają przyjemność i polepszają samopoczucie to efekt pasji i serca, jakie ich właściciele wkładają w swój produkt.

Bardzo liczy się także podejście do klienta i sposób obsługi. Przykładem może być Firma Wójcik Fashion, która w ostatnim czasie otworzyła w Galerii SFERA nowy salon. 

Bielsko-Biała od lat znajduje się w krajowej czołówce miast pod względem liczby podmiotów gospodarczych w stosunku do liczby mieszkańców. W strategii rozwoju miasta do 2020 roku wiele uwagi poświęcono zagadnieniom wspierania przedsiębiorczości. 

Przemysław Kamiński, Zastępca Prezydenta Miasta podkreśla, że zarówno w Bielsku, jak i całym Podbeskidziu istnieje mocno rozwinięta kultura przedsiębiorczości: - W tej chwili na 1000 mieszkańców przypada ponad 155 podmiotów gospodarczych. Rolą miasta jest wspieranie tego trendu i znoszenie wszelkich barier, jakie przedsiębiorcy spotykają na swojej drodze. Ważne są zarówno bezpośrednio odczuwalne ulgi czy zwolnienia z podatków, ale również inwestycje podnoszące prestiż miasta – np. Bielski Park Technologiczny, czy obwodnice.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane