Big Active wspiera kampanią sprzedaż herbat zielonych, czerwonych i czarnych

Autor: dlahandlu.pl 4 lutego 2014 14:47

1 lutego ruszyła kampania promująca trzy wersje smakowe herbat Big - Active. Akcja jest skierowana przede wszystkim do młodych, aktywnych kobiet z dużych miast.

Big-Active ma być postrzegana jako marka z duszą - różnorodna i mająca indywidualny charakter.  W kampanii Big - Acticve prezentowane są trzy herbaty: zielona, czerwona oraz czarna, których cechami funkcjonalnymi są odpowiednio: relaks, fit i energia.

Hashtagi - pojedyncze słowa klucze, przekierują odbiorcę do pozytywnych emocji, z którymi łączą się herbaty Big-Active.
Dodatkowo wprowadzono nowe słowo, nowy hashtag - nazwę brandu, co ma za zadanie wypromować markę.

Działania outdoorowe prowadzone będą w ośmiu największych miastach oraz równocześnie w prasie kobiecej i social mediach. Kampania potrwa do końca marca.  Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja San Markos.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane