Big-Active z kampanią reklamową herbat zielonych

Autor: dlahandlu.pl 1 lutego 2016 10:23

1 lutego – wystartowała kampania reklamowa herbat zielonych marki Big-Active. Jej celem jest umacnianie pozycji marki jako lidera herbat zielonych oraz wzrost świadomości konsumentów w obrębie tego segmentu rynku.

Wystartowała właśnie kontynuacja kampanii „Dopełnienie Dobrych Chwil” marki Big-Active. Ośmiosekundowe billboardy sponsorskie można zobaczyć w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN i Discovery, a także w kanałach tematycznych grupy Polsat i TVN. Ponadto, spoty reklamowe pojawią się w Internecie, w najpopularniejszych serwisach filmowych – głównie VOD.

Działania mediowe będzie uzupełniała akcja samplingowa herbat zielonych Big-Active w saszetkach ekspresowych o smakach malina z marakują oraz pigwa z granatem. W 8 największych miastach Polski rozdanych zostanie ponad 1 mln sztuk herbat.
–  Jesteśmy przekonani, iż wzmocnienie rozpoznawalności tej linii produktowej pozwoli nam umocnić pozycję i zwiększyć dystans względem konkurentów – mówi Krzysztof Beling, Senior Brand Manager marki Big-Active – W najnowszej kampanii stawiamy na dalsze budowanie świadomości marki oraz zwiększenie rotacji herbat zielonych – dodaje Krzysztof Beling.
Kampania potrwa do końca kwietnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane