Big-Active z reklamami w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 19 listopada 2014 13:14

Marka Big-Active po raz pierwszy ruszyła z kampanią telewizyjną. Pod hasłem „DOPEŁNIENIE" promowane są herbaty zielone, czerwone oraz czarne aromatyzowane. Każda z nich obrazuje dopełnienie innej sfery jego życia - dobrych chwil, dobrej formy czy nowych odkryć.

Big-Active, lider sprzedaży rynku herbat zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wybrane herbaty ze swojego portfolio. Działania obejmować będą spoty i bilbordy sponsorskie, emitowane przed najpopularniejszymi programami telewizyjnymi w stacjach z grupy TVP (TVP 1, TVP 2), Polsat Media (Polsat), TVN Media (TVN Style, TTV) oraz Discovery Media (Kuchnia+, Discovery). Przygotowane
8-sekundowe filmy pozwalają poznać markę jako towarzysza codzienności.

Kampania przewiduje również działania w internecie, za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz w prasie. Na potrzeby kampanii realizowanej w internecie, przygotowano 15-sekundowy spot prezentujący wszystkie trzy linie herbat Big-Active.

W ramach prowadzonych działań, planowane jest również wykorzystanie nośników outdoorowych oraz realizacja niestandardowych działań ambientowych w przestrzeni miejskiej w trakcie zbliżającej się zimy. Kampania potrwa nieprzerwalnie do marca 2015 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane