PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Big Star chce przyciągnąć klientów nowym wystrojem sklepów

Property News 2 kwietnia 2013 13:03

Nowe aranżacje w sklepach marki Big Star mają unowocześnić salony i przyciągnąć klientów.

"Authentic'" to nazwa nowej koncepcji aranżacyjnej sklepów marki Big Star. Nieco surowy wystrój wnętrza w zamyśle właścicieli nawiązywać ma do początków produkcji dżinsów i kojarzyć z produktami marki, jako odzieżą o klasycznym kroju, jednocześnie nowoczesną z oryginalnym wykończeniem.

Nowy wystrój posiada otwarty na początku marca w CH Europa Centralna w Gliwicach najnowszy sklep tej sieci. Jak informują przedstawiciele sieci, "w wyposażeniu sklepów funkcjonują teraz trzy koncepty meblowe - BLACK JET, BERLIN i najnowszy AUTHENTIC. Nowo otwierane sklepy realizowane są w konceptach BERLIN i AUTHENTIC, a czynnikiem decydującym o modelu jest lokalizacja sklepu i jego zakładany potencjał ".

Docelowo Big Star zamierza ujednolicić wystrój swoich salonów, wprowadzając w nich styl Authentic. Różnica aranżacji widoczna będzie jednak w zależności od zastosowania jednego z dwóch wariantów kosztowych - pełnego lub uproszczonego.

W tym roku sieć otworzy w Polsce cztery kolejne sklepy w nowych aranżacjach

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane