REKLAMA
REKLAMA

Billa w Toruniu przeszła rebranding

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2010 10:58

Od 6 października w toruńskiej dzielnicy Rubinkowo zamiast szyldu Billa na supermarkcie pojawiło się logo E.Leclerc. Supermarket jest dwunastym sklepem, w którym grupa E.Leclerc dokonała rebrandingu.

REKLAMA

Powierzchnia sprzedaży supermarketu to 2000 m kw. Do tego dochodzi galeria handlowa z podstawowymi usługami.

Jak informują przedstawiciele E.Leclerc cały proces zmiany brandu ma się zakończyć do końca roku. Dotychczas udało się przekształcić połowę sklepów. Akcji zmiany logo towarzyszy także zmiana polityki cenowej sklepu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA