Billa w Toruniu przeszła rebranding

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2010 10:58

Od 6 października w toruńskiej dzielnicy Rubinkowo zamiast szyldu Billa na supermarkcie pojawiło się logo E.Leclerc. Supermarket jest dwunastym sklepem, w którym grupa E.Leclerc dokonała rebrandingu.

Powierzchnia sprzedaży supermarketu to 2000 m kw. Do tego dochodzi galeria handlowa z podstawowymi usługami.

Jak informują przedstawiciele E.Leclerc cały proces zmiany brandu ma się zakończyć do końca roku. Dotychczas udało się przekształcić połowę sklepów. Akcji zmiany logo towarzyszy także zmiana polityki cenowej sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane