Black Tiger Energy Drink w limitowanej edycji

Autor: dlahandlu.pl 29 grudnia 2010 11:08

Black Tiger Energy Drink w limitowanej edycji

FoodCare wprowadził na rynek BLACK - noworoczną edycję limitowaną Tigera. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania marketingowa, która jest częścią dużej akcji promującej napój Tiger Energy Drink w puszkach i butelkach w kolorze czarnym.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji i kinach, równolegle z outdoorem. 15-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN 7, TV
Polsat i sieci At Media. W ramach kampanii została uruchomiona specjalny serwis internetowy, który będzie platformą komunikacji z  konsumentami. Akcji towarzyszą działania promocyjne m.in. konkursy z  nagrodami.

Black Energy Drink dostępny jest w puszce o pojemności 250 ml i w czarnych butelkach plastikowych 0,5 L.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Giker 2011-01-17 18:43:59

    Ostatnio próbowałem Tigera Black, oraz znalazłem w sklepie jakiegoś innego Tigera z podpisem Michalczewskiego. Wiecie co? Black jest bez porównania lepszy smakowo. Dużo, dużo smaczniejszy. Ja stawiam na BLACK.

  • edyta 2011-01-11 15:25:04

    FoodCare to oszuści. Oszukali Michalczewskiego a teraz chcą oszukiwać nas, klientów?? O nieee!

  • aria 2010-12-29 21:07:51

    No cóż jak nie wyszło z Tigerem to może wyjdzie z Blackiem. Porażka nazywa się teraz wersja limitowana i to na dodatek noworoczna. Czy po nowym roku firma wróci do reklamy Tidera? No chyba że nie będzie chciała wspierać tego co na własne życzenie nie jest już jej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane