REKLAMA
REKLAMA

Black Tiger Energy Drink w limitowanej edycji

Autor: dlahandlu.pl 29 grudnia 2010 11:08

Black Tiger Energy Drink w limitowanej edycji

FoodCare wprowadził na rynek BLACK - noworoczną edycję limitowaną Tigera. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania marketingowa, która jest częścią dużej akcji promującej napój Tiger Energy Drink w puszkach i butelkach w kolorze czarnym.

REKLAMA
Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji i kinach, równolegle z outdoorem. 15-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN 7, TV
Polsat i sieci At Media. W ramach kampanii została uruchomiona specjalny serwis internetowy, który będzie platformą komunikacji z  konsumentami. Akcji towarzyszą działania promocyjne m.in. konkursy z  nagrodami.

Black Energy Drink dostępny jest w puszce o pojemności 250 ml i w czarnych butelkach plastikowych 0,5 L.
  • Giker 2011-01-17 18:43:59

    Ostatnio próbowałem Tigera Black, oraz znalazłem w sklepie jakiegoś innego Tigera z podpisem Michalczewskiego. Wiecie co? Black jest bez porównania lepszy smakowo. Dużo, dużo smaczniejszy. Ja stawiam na BLACK.

  • edyta 2011-01-11 15:25:04

    FoodCare to oszuści. Oszukali Michalczewskiego a teraz chcą oszukiwać nas, klientów?? O nieee!

  • aria 2010-12-29 21:07:51

    No cóż jak nie wyszło z Tigerem to może wyjdzie z Blackiem. Porażka nazywa się teraz wersja limitowana i to na dodatek noworoczna. Czy po nowym roku firma wróci do reklamy Tidera? No chyba że nie będzie chciała wspierać tego co na własne życzenie nie jest już jej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA