REKLAMA
REKLAMA

Blend-a-med reklamuje się w sieci hipermarketów

Autor: pr 27 września 2011 09:45

Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa na rączkach wózków zakupowych (tzw. clip on) w sieci Tesco. Akcja ma na celu wsparcie sprzedaży produktów marki Blend-a-med z portfolio Procter & Gamble.

REKLAMA
Oprócz dotychczas dostępnej możliwości reklamy na froncie wózka w kampanii wykorzystano również nowo wprowadzoną w hipermarketach Tesco reklamę na rączce wózka zakupowego - tzw. clip on.

Jednoczesne zamieszczenie reklamy na frontach i rączkach wózków zwiększa szanse dotarcia hasła reklamowego do znacznej liczby osób. Klienci mają je przed oczami przez cały czas robienia zakupów.

Kampania potrwa od 24 września do 31 października br.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA