Blisko 90 proc. powierzchni Atrium Felicity zostało wynajęte

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 16 kwietnia 2013 11:28

Lubelskie centrum handlowe Atrium Felicity ma już podpisane umowy na 87 proc. powierzchni, uwzględniając list intencyjny z marką Media Saturn. Jednocześnie kolejne marki decydują się na powiększenie dotychczas wynajętych lokali - wśród nich m.in. grupa LPP i Zara.

 Zara zajmie w Atrium Felicity o ponad 380 mkw. więcej - zwiększając powierzchnię najmu do blisko 2,4 tys. mkw. Powiększeniu ulegną również salony grupy LPP - łącznie pięć salonów modowych urośnie o ponad 1,7 tys. mkw. Wcześniej na większe lokale zdecydowały się również: H&M, Carry i CCC.
- Atrium Felicity jest już prawie w pełni wynajęte. Podpisanie kolejnych umów najmu przez prestiżowe firmy świadczy o atrakcyjności projektu - mówi Tomasz Górski, Starszy Negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.
W Atrium Felicity wiele marek pojawi się po raz pierwszy w Lublinie. W centrum będzie pierwszy w regionie hipermarket Auchan i market elektroniczny Saturn, z którym inwestor ma już podpisany list intencyjny. Ponadto swój debiut na lubelskim rynku będą mieć m.in. salony: Bershka, C&A, Centro, Intersport, Jupi Park, KARI, Martes Sport, Massimo Dutti, New Yorker, Oysho, Paris Optique, Pull & Bear, RedBerry, Super-Pharm czy Swiss.
W ostatnim czasie do grona najemców Atrium Felicity dołączyły również: salon jubilerski YES (40 mkw.), Gatta (65 mkw.), pierwszy w Lublinie salon marki Badura (70 mkw.) oraz operator telefonii Orange (blisko 30 mkw.).
Agentem odpowiedzialnym za komercjalizację obiektu jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane