REKLAMA
REKLAMA

Bloger w akcji samplingowej Coca-Coli

Autor: dlahandlu.pl 25 kwietnia 2016 09:19

Coca-Cola Poland Services rozpoczyna dwumiesięczną akcję samplingową.

REKLAMA

Akcja samplingowa potrwa do końca czerwca. W jej ramach każdego dnia zespoły samplingowe będą odwiedzać polskie rodziny, aby wręczyć im w prezencie zestawy Coca-Cola.

Znajdzie się w nich butelka napoju z etykietą, którą można wykorzystać jako zaproszenie na wspólny posiłek. W przygotowanych przez markę materiałach znajdzie się też pomysł na obiad autorstwa Grzegorza Ostrowskiego, jednego z najbardziej popularnych blogerów kulinarnych w Polsce (MniamMniam.pl). Pakiet będzie też zawierać zestaw ofert lokalnych sieci handlowych, dających możliwość zakupu w promocyjnej cenie Coca-Cola oraz innych produktów potrzebnych do przygotowania posiłku.

Komunikacja akcji będzie miała miejsce także w wybranych punktach sprzedaży, gdzie pojawią się zróżnicowane materiały POS: wobblery, szturmówki czy wkładki do gazetek. W wybranych lokalizacjach konsumenci otrzymają również do spróbowania Kroplę, w jednym z trzech smaków: jabłka, truskawki lub cytryny.

Na mapie akcji znalazło się aż 7 miast: Kraków, Trójmiasto, Bydgoszcz, Lublin, Toruń, Kielce, Olsztyn. 

Akcja samplingowa Coca-Cola jest częścią kampanii „Razem Smakuje Lepiej” oraz jednym
z elementów całorocznej kampanii 360°.

Na mapie akcji znalazło się 7 miast: Kraków, Trójmiasto, Bydgoszcz, Lublin, Toruń, Kielce, Olsztyn. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA