REKLAMA
REKLAMA

Blogerki modowe promują Pepsi

Autor: pr 14 sierpnia 2014 12:51

Blogerki modowe promują Pepsi

„Lekka strona orzeźwienia" sposobem na gorące lato - znane blogerki modowe w akcji dla Pepsi, przeprowadzanej we współpracy z siecią Rossmann. Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku napojów Pepsi Light i Pepsi Light Lemon.

REKLAMA

 

Agencja Digital One przygotowała dla marki Pepsi skierowaną do kobiet aktywację w internecie. Wspiera ona Pepsi Light i Pepsi Light Lemon - gazowane napoje bez cukru z portfolio Pepsi. Aktywacja przeprowadzana jest w formie konkursu organizowanego wspólnie z siecią drogerii Rossmann. Nagrodami są designerskie rowery, zaprojektowane specjalnie na potrzeby kampanii. 

Komunikacja zarówno dla akcji przygotowanej przez Digital One prowadzonej w internecie, jak i w kanałach POS, odnosi się do walorów promowanego napoju - główny claim w kampanii to: "Lekka strona orzeźwienia".

Celem akcji jest budowanie świadomości napojów gazowanych bez cukru Pepsi Light i Pepsi Light Lemon jako kobiecych napojów idealnych na gorące lato.

By wziąć udział w konkursie wystarczy kupić w sieci Rossmann napój Pepsi Light lub Pepsi Light Lemon, koniecznie zachować paragon, a następnie na stronie www.rossnet.pl/konkursy odpowiedzieć kreatywnie na pytanie „Jak Pepsi Light orzeźwia twój letni styl?".

Akcja potrwa do 21 sierpnia.

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA