PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Blogerki modowe promują Pepsi

Autor: pr 14 sierpnia 2014 12:51

Blogerki modowe promują Pepsi

„Lekka strona orzeźwienia" sposobem na gorące lato - znane blogerki modowe w akcji dla Pepsi, przeprowadzanej we współpracy z siecią Rossmann. Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku napojów Pepsi Light i Pepsi Light Lemon.

 

Agencja Digital One przygotowała dla marki Pepsi skierowaną do kobiet aktywację w internecie. Wspiera ona Pepsi Light i Pepsi Light Lemon - gazowane napoje bez cukru z portfolio Pepsi. Aktywacja przeprowadzana jest w formie konkursu organizowanego wspólnie z siecią drogerii Rossmann. Nagrodami są designerskie rowery, zaprojektowane specjalnie na potrzeby kampanii. 

Komunikacja zarówno dla akcji przygotowanej przez Digital One prowadzonej w internecie, jak i w kanałach POS, odnosi się do walorów promowanego napoju - główny claim w kampanii to: "Lekka strona orzeźwienia".

Celem akcji jest budowanie świadomości napojów gazowanych bez cukru Pepsi Light i Pepsi Light Lemon jako kobiecych napojów idealnych na gorące lato.

By wziąć udział w konkursie wystarczy kupić w sieci Rossmann napój Pepsi Light lub Pepsi Light Lemon, koniecznie zachować paragon, a następnie na stronie www.rossnet.pl/konkursy odpowiedzieć kreatywnie na pytanie „Jak Pepsi Light orzeźwia twój letni styl?".

Akcja potrwa do 21 sierpnia.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane