Blogerki w internetowej kampanii kawy Nescafe

Autor: pr 1 lipca 2016 14:16

Marka NESCAFÉ Sensazione Créme startuje z nową kampanią wideo w Internecie. Trzy znane blogerki zapraszają przyjaciółki do dzielenia się historiami swojej znajomości.

Charlize, Fashionelka i autorka bloga Smakowity Kąsek są bohaterkami najnowszej kampanii marki NESCAFÉ Sensazione Créme, która wystartowała dziś, 1 lipca. Trzy 45-sekundowe spoty z ich udziałem emitowane są na fanpage’u marki na Facebooku, platformach VOD np. Ipla, TVN Player, w serwisie Youtube oraz w kanałach własnych blogerek.

Blogerki – przyjaciółki opowiadają historię swojej znajomości, równocześnie zachęcając wszystkie inne przyjaciółki by opowiedziały własne, niepowtarzalne historie. Najciekawsza, spośród wszystkich, zostanie nagrodzona przez markę NESCAFÉ profesjonalną sesją zdjęciową, a powstałe podczas sesji materiały zostaną wykorzystane w drugiej odsłonie kampanii reklamowej.

Marka NESCAFÉ Sensazione Créme konsekwentnie buduje swój wizerunek, jako marki sprzyjającej celebrowaniu znajomości, nadającej klimat spotkaniom oraz długim rozmowom.

Autorem strategii oraz pomysłu kreatywnego do kampanii jest agencja MEC Wavemaker. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11340

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane