PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Blogerzy pomogą Carrefourowi wypromować usługi Skan&Go, Sąsiatki i Marketplace

Autor: pr 19 lipca 2017 14:10

Carrefour został głównym sponsorem strefy kulinarnej See Bloggers - festiwalu, który zgromadzi w tym roku 1500 najbardziej znanych i najszybciej rozwijających się polskich twórców internetowych, w tym m.in. Red Lipstick Monster, Jasona Hunta czy Łukasza Jakóbiaka. Rozwój współpracy z influencerami to jeden z kluczowych elementów poszerzania zasięgu i oddziaływania marki Carrefour w Internecie.

Carrefour podczas See Bloggers koncentrować się będzie na budowaniu i rozwijaniu relacji z influencerami, promując swoje kluczowe tegoroczne inicjatywy m.in. z zakresu innowacji i nowych technologii. W ramach strefy kulinarnej, której sieć jest głównym partnerem, zorganizowane zostaną m.in. warsztaty nowoczesnej kuchni polsko-francuskiej oraz bitwy blogerskie, które poprowadzi jeden ze współautorów książki kucharsko-lifestylowej Carrefour, pt. „Z miłości do smaku”, szef kuchni restauracji La Brasserie Moderne – Maciej Majewski. 

Obecność marki Carrefour na See Bloggers to również okazja do współpracy z influencerami przy wdrożeniach czterech projektów z zakresu nowych technologii, które Carrefour realizuje w 2017 roku, w tym: Skan&Go, usługi zakupów sąsiedzkich „Sąsiatki” czy projektów Marketplace oraz inkubatora technologicznego C4 Retail Lab. Celem tych inicjatyw jest zmiana sposobu myślenia o nowoczesnym handlu i podejściu do klienta, a zaangażowanie blogerów szansą na dotarcie i skuteczniejszą popularyzację tych nowoczesnych rozwiązań wśród polskich konsumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9931

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane