BLOW od FoodCare już w sprzedaży

Autor: pr 6 lutego 2013 10:27

BLOW od FoodCare już w sprzedaży

BLOW - pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet - jest już dostępny w sprzedaży. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła na rynek dobrze znany energetyk w nowej odsłonie.

Do końca roku spółka, będąca obecnie największym producentem napojów energetycznych w Polsce, planuje trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynkowym torcie.
Kultowy poziomkowy smak, spójna strategia marketingowa, nowa identyfikacja wizualna i silne wsparcie punktów sprzedaży - tak koncern spożywczy z podkrakowskiego Zabierzowa zaplanował reaktywację marki BLOW.
- Marka BLOW jest trzecim napojem energetycznym w naszym portfolio obok BLACK Energy Drink i N-GINE. Jesteśmy obecnie największym producentem energetyków w Polsce, co z jednej strony ogromnie nas motywuje, z drugiej zaś - bardzo zobowiązuje. Wierzymy, że starannie przygotowana nowa oprawa marki BLOW spotka się z uznaniem kolejnych konsumentek - mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
W recepturze poziomkowego BLOW zachowano dodatek antocyjanów, czyli naturalnych barwników uczestniczących w syntezie kolagenu, który odpowiada za stan i wygląd skóry, a także poprawia kondycję włosów i paznokci.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane