Blue City notuje 4-proc. wzrost liczby klientów i planuje rozbudowę

Autor: pr 7 stycznia 2013 12:57

Blue City skończył rok 2012 z 4-procentowym wzrostem w liczbie odwiedzających. W tym samym okresie, według badań niezależnych firm, średni ruch w skali kraju w segmencie centrów handlowych zmalał aż o 7 proc., w segmencie hipermarketów ilości klientów również spadła w porównaniu do roku ubiegłego.

Mimo spowolnienia gospodarczego Blue City udało się w 2012 roku otworzyć wiele nowych sklepów i placówek nowych Najemców. Pojawiły się marki ważne dla centrum: Ispot, Hebe, Wedel, Yes, Parfois, Redberry, Olimpia. Wynajęto kolejną powierzchnię biurową dla firmy GPoland. Centrum przeprowadziło dwie kampanie wizerunkowe oraz szereg kampanii taktycznych wspierających ponad 60 imprez, które odbyły się na jego terenie.

W 2013 i 2014 roku czekają Blue City nowe inwestycje. Zarząd jest w trakcie pozyskiwania gruntu przylegającego do działki, na której stoi budynek centrum, gdzie w najbliższych latach ruszy najprawdopodobniej inwestycja biurowa. Jednym z najważniejszych planowanych działań będzie planowane przeniesienie części restauracyjnej o jeden poziom w górę. W ten sposób centrum handlowe otrzyma nie tylko nowy, przystosowany do dzisiejszych wymagań klientów, nowoczesny foodcourt, ale również powierzchnie pod dodatkowe sklepy odzieżowe znanych marek na poziomie +1.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane