Blue City rozwija ofertę i planuje rearanżację strefy gastronomicznej

Autor: www.dlahandlu.pl 9 października 2013 12:25

Blue City rozszerza swoją ofertę zakupową i gastronomiczną. W ostatnim czasie, oprócz nowej na polskim rynku marki Original Marines, do grona najemców obiektu dołączył sklep z wyposażeniem wnętrz Kolorowy Dom. Już wkrótce swoje lokale otworzą także: butik z modą męską Giacomo Conti, marka By Insomnia, sklep z artykułami wyposażenia wnętrz Home&You oraz restauracja Street.

Nowe elementy w ofercie handlowej to nie są jedyne zmiany, jakie czekają Blue City w nadchodzących miesiącach. Na 2014 r. planowane jest przeniesienie strefy gastronomicznej (food court) na poziom +2 oraz powiększenie jej oferty o nowe kawiarnie i restauracje.

Za proces rekomercjalizacji Blue City odpowiada zespół doradców Jones Lang LaSalle wraz z działem najmu Blue City. Centrum działa od 2004 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane