Bobby Burger: Od food trucka do 24 lokali

www.portalspozywczy.pl 20 marca 2015 12:47

Bobby Burger: Od food trucka do 24 lokali

W ciągu niewiele ponad dwóch lat swojej działalności sieć Boby Burger rozwinęła się z jednego mobilnego food truck'a do 24 lokali znajdujących się w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Bydgoszczy.

Taki rozwój sieć zawdzięcza franczyzie. Już ponad połowa lokali działa w ten sposób, w tym wszystkie placówki poza Warszawą. Bobby Burger chce mieć swoje restauracje we wszystkich dużych polskich miastach.

Wyjście poza Warszawę, do ośrodków, w których popularność burgerów jeszcze nie przygasa, to dobry pomysł na zyski. - W niektórych miastach moda na burgery dopiero się zaczyna - mówią przedstawiciele sieci. Ich receptą na długotrwały sukces jest ugruntowanie pozycji rynkowej fazie "boomu" na burgery, a później sukcesywne umacnianie swojej pozycji. Te największe sieci przetrwają przez lata.

Inwestycja w lokal sieci Bobby Burger to koszt ok. 150 tys. zł, w tym opłata wstępna - 17,8 tys. zł (netto).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane