Bogusław Linda twarzą wódki Bols Platinum

Autor: wirtualnemedia.pl 6 czerwca 2013 11:58

Linda został twarzą kampanii wspierającej wprowadzenie przez Grupę CEDC na polski rynek wódki Bols Platinum. Wizerunek aktora opatrzony hasłem „Pierwsza wódka, którą mogę polecić" wykorzystano w punktach sprzedaży, materiałach POS oraz mediach społecznościowych.

Jak informuje Agnieszka Boryś, brand PR specialist w CEDC, o wyborze Bogusława Lindy na ambasadora nowego subbrandu zadecydowali konsumenci, których firma zapytała o opinię w przeprowadzonych badaniach.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jacenty 2015-05-30 12:14:36

    No tak, na opłacenie takiej twarzy mają kasę, a jak czytałem na portalu gowork.pl/opinie_czytaj,8095 to na pracownikó już mniej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane