REKLAMA
REKLAMA

Bomi, aby wynagrodzić klientom remont sklepu, rozlosuje Citroena

Autor: dlahandlu.pl 22 lipca 2010 13:17

Sieć Bomi prowadzi remont delikatesów w warszawskim centrum handlowym Klif. Od końca maja prowadzone były prace w części niewidocznej dla klientów.15 lipca sala sprzedaży została podzielona na dwie części. Aby wynagrodzić klientom niedogodności, sieć na banerach promuje losowanie samochodu marki Citroen. Hasło promocji brzmi "Cytryna na osłodę".

REKLAMA
Prace remontowe w sklepie mają na celu poprawę komfortu zakupów oraz wprowadzenie wyglądu sklepu zgodnego z nowymi standardami wizualnymi, w tym bordową kolorystykę.  W pierwszej kolejności zostanie wyremontowana lewa strona powierzchni sklepowej, w której mieścić się będzie część odnowionych działów, a także stanowisko warszawskiej cukierni Blikle. Otwarcie pierwszej części zaplanowano na 16 sierpnia.

W tym czasie normalnie pracuje druga część sklepu dokąd przeniesiono stoiska z produktami z części remontowanej. 1 czerwca zakończył się remont delikatesów Bomi w CH Batory w Gdyni. Wprowadzone zostały nowe meble, poszerzona ekspozycja oraz zainstalowano elementy pomagające klientom w zakupach.

Bomi na remonty i konserwacje sklepów chce przeznaczyć ponad 29,6 mln zł. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA