Bomi chce związać klientów ze sklepami markami własnymi

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2010 12:05

Grupa Kapitałowa Bomi zapowiedziała, że zamierza wprowadzić dla każdego ze swoich konceptów handlowych: delikatesów, supermarketów i sklepów osiedlowych odmienne produkty pod markami własnymi.

W delikatesach Bomi wkrótce pojawi się kolumbijska kawa produkowana specjalnie na zlecenie tej sieci sklepów. W kolejnych miesiącach portfolio marek i porduktów będzie rozszerzane. Dla każdego z formatów stworzone zostaną specjalne marki: premium dla delikatesów, standard dla supermarketów i ekonomiczna dla sklepów osiedlowych.

W ten sposób sieć chce mocniej związywać swoich klientów z poszczególnymi sklepami należącymi do Grupy Bomi. W delikatesach liczba marek własnych będzie ograniczona, a w sklepach osiedlowych będzie sięgać kilkudziesięciu procent. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane