Bonano rozwija koncept mobilnych lodziarni

Autor: pr, dlahandlu.pl 22 lipca 2015 10:43

Bonano rozwija koncept mobilnych lodziarni fot. materiały prasowe

Mobilne lodziarnie marki Bonano funkcjonują już w 9 miastach Polski. Wbrew pozorom, pomysł ten sprawdza się nie tylko w przypadku nadmorskich kurortów. Obok Krynicy Morskiej, Łeby czy Jarosławca, Lodobusy spotkać można też m. in. w Sierpcu, Żarach, Ełku, Szczytnie, Miastku oraz Białymstoku.

- Ich powstanie było odpowiedzią na zapytania zarówno obecnych, jak i potencjalnych franczyzobiorców. Koncept ten dedykowany jest szczególnie dla miejsc, w których istnieją trudności z uruchomieniem lodziarni stacjonarnej – mówi Paulina Zubrzycka odpowiedzialna za rozwój sieci franczyzowej Lody Bonano.

Tego typu mobilne punktu sprzedaży to homologowane, jednoosiowe przyczepki o wymiarach 3x2 m. Co istotne, do ich przemieszczania wystarczy zwykły samochód osobowy.

Koszt zakupu Lodobusa to 25 tys. złotych netto. Cena nie obejmuje maszyny do lodów, którą można kupić lub wydzierżawić na czas trwającego sezonu. Miesięczny koszt franczyzy to 600 zł.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane