Bonduelle Polska będzie promować produkty w sieci

Autor: pr 9 września 2016 10:26

W związku z rosnącą od kilku lat rolą komunikacji on-line dla marki Bondulle, firma Bonduelle Polska - lider warzyw apertyzowanych, obecny w Polsce od blisko 25 lat, rozpocznie we wrześniu przegląd agencji zajmujących się obsługą digital.

Współpraca z wybraną w wyniku przetargu agencją dotyczyć ma obsługi internetowej obecności Bonduelle na rynku polskim.

Dla marki Bonduelle agencja będzie prowadziła komunikację 360 stopni w Internecie. Będzie miała za cel zapewnić marce kompleksowe wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie digitalu. To pierwszy przetarg na tak kompleksową obsługę interaktywną marki. Wcześniej w zakresie komunikacji w Internecie firma współpracowała m.in. z Novem, Codemedia czy agencją Insignia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11124

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 281544

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane