Bonduelle rusza z kampanią internetową

Autor: pr 31 stycznia 2014 09:35

Bonduelle Polska wspiera gamę produktów warzyw „Gotowanych na parze". Kampania internetowa potrwa do połowy marca.

Pod hasłem „Zdrowie pełną parą" wystartowała pierwsza kampania wspierająca linię warzyw „Gotowanych na parze" marki Bonduelle.
„Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej główne cele to edukacja. W kampanii wykorzystane zostaną m.in. serwisy kulinarne, kobiece, serwisy poświęcone zdrowiu i urodzie, planowane są także działania z zakresu social media i SEM.

W kampanii występują cztery postacie brand heroes - superbohaterowie reprezentujący 4 super produkty Bonduelle w puszkach Mała Soczi (czyli soczewica), Fasolman (czyli fasola biała), Mr Cieciorka i Mocny Red (czyli popularna fasola czerwona) mają sprawiać, że komunikacja rynkowej nowości jest łatwiejsza w odbiorze, bardziej zauważalna i zapamiętywalna. Superbohaterowie mają przedstawiać korzyści płynące z tego, iż warzywa są przygotowane na parze: lepszy smak, jędrność oraz zachowywanie maksimum wartości. Kampania potrwa do 14 marca. 

W linii warzyw „Gotowanych na parze" znajdują się 4 produkty: fasola biała, fasola czerwona, cieciorka, soczewica. Na rynek zostały wprowadzone w lipcu ub.r. Od października do grudnia Bonduelle wspierało linię działaniami reklamowymi w TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane