Bonduelle wzmacnia obecność marki w mediach przed świętami

Autor: pr 27 października 2015 09:46

Bonduelle kontynuuje wsparcie marki w środkach masowego przekazu w okresie przed świętami Bożego Narodzenia, kluczowym czasie dla sprzedaży warzyw w puszkach. Kampania reklamowa potrwa do 23 grudnia.

Od 26 października na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle, a jej emisja zakończy się dopiero przed samymi Świętami Bożego Narodzenia. Marka będzie obecna na ekranach telewizorów swoich konsumentów w kluczowym okresie sprzedaży warzyw w puszcze. W reklamie Bonduelle wspiera swoje kluczowe produkty: kukurydzę i groszek, jak również nową gamę warzyw mrożonych Już Przygotowane Na Parze oraz Gotowane Na Parze w puszce. Kampania dotrze do blisko 30 mln osób i będzie obecna w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych.

W tym roku kampania TV będzie wzmocniona obecnością reklam Bonduelle w sieci kin Cinema City oraz kampanią internetową Kukurydzy Złocistej i Groszku Bonduelle oraz działaniami w samych sklepach, które już się rozpoczęły.

Za kreację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Red8, zaś za zakup mediów dom mediowy Vizeum.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11972

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane