Bosman Niefiltrowane w nowej odsłonie kampanii „Moje życie. Moja pasja.”

Autor: pr 6 sierpnia 2015 13:54

Bosman Niefiltrowane w nowej odsłonie kampanii „Moje życie. Moja pasja.”  fot. materiały prasowe

Z okazji Święta Piwa i Piwowara, w Szczecinie i okolicach, ruszyła nowa odsłona kampanii „Moje życie. Moja pasja”. Na bilbordach zobaczymy ambasadora kampanii, szczecińskiego piwowara, Mariusza Polewkę oraz nowy wariant piwa - Bosman Niefiltrowane.

Bosman Niefiltrowane, powstał wiosną tego roku dzięki współpracy browarników pod wodzą Mariusza Polewki.

Bosman Niefiltrowane to jasne piwo o intensywnym smaku, złocistym kolorze i wyrazistej goryczce. Pominięcie procesu filtracji sprawia, że zyskuje ono pełnię smaku. To propozycja dla konsumentów, którzy cenią lokalne specjalności i poszukują nowych piwnych smaków.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane