REKLAMA
REKLAMA

BP wchodzi do programu Visa Oferty

Autor: dlahandlu.pl 28 stycznia 2016 12:36

Do detalistów uczestniczących w programie Visa Oferty dołączyła sieć stacji benzynowych BP. Do skorzystania z programu zachęca konsumentów ogólnopolska kampania reklamowa, która obejmuje największe kanały telewizyjne i stacje radiowe oraz media internetowe.

REKLAMA

 Oferty sieci BP są dostępne w programie od 15 stycznia br. BP to pierwszy detalista spośród sieci stacji benzynowych uczestniczący w programie Visa Oferty.
- Program Visa Oferty stwarza możliwość dotarcia do obecnych i przyszłych klientów na podstawie analizy ich zwyczajów zakupowych – to bardzo interesujące narzędzie marketingowe. Z własnego doświadczenia i dotychczasowej współpracy z Visa wiemy również, że konsumenci chętniej wybierają detalistów, u których w zamian za płatność kartą mogą uzyskać konkretne korzyści – komentuje Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP w Polsce.

Oferty kierowane są do uczestników programu według kryteriów przyjętych przez poszczególnych detalistów, wśród których – poza siecią BP – znajdują się takie marki jak Adidas, Hilton, Intersport, Multikino, North Fish, Reebok, PLL LOT, Starbucks, Telepizza, W. Kruk, Vistula czy Wólczanka oraz wiele innych. Dostępne oferty będą się zmieniać, a liczba partnerów programu będzie rosła wraz z rozwojem usługi.
Uczestnicy programu otrzymują oferty zarówno dotyczące sklepów stacjonarnych, jak i internetowych. Zwrot części wydatków następuje bezpośrednio na rachunek karty zarejestrowanej w programie. Z nowej usługi można korzystać poprzez stronę internetową www.visaoferty.pl oraz dedykowaną aplikację mobilną na urządzenia z systemem operacyjnym Android, iOS oraz Windows.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA