Brackie Pils sponsorem letnich imprez na południowym zachodzie Polski

Autor: pr 25 maja 2016 10:00

Brackie Pils będzie towarzyszyć mieszkańcom podczas letnich imprez muzycznych i kulturalnych na Dolnym i Górnym Śląsku. Sezon rozpocznie się Majówką Bluesową w Wiśle, a zakończy podczas Dni Katowic we wrześniu. Łącznie Brackie Pils odwiedzi 9 regionalnych imprez. Będą to m.in. Jarmark Bierutowski, Dni Miasteczka Śląskiego, Festiwal Kropka Głuchołazach, Dni Ustronia i Dożynki Katowickie.

Na każdej z imprez na gości czeka Strefa Brackiego Pils ze specjalnymi polsko-czeskimi atrakcjami i gwarancją dobrej zabawy. Konferansjer będzie zachęcał do wspólnego biesiadowania w dwóch językach - po polsku i czesku. Goście podczas imprez będą bawić się w duchu znanym z czeskich piwiarni - przy dźwiękach skocznej muzyki i przy znakomitym piwie. Do wspólnego biesiadowania zachęcać będą hostessy w polskich i czeskich strojach, a wśród wielu przygotowanych atrakcji znajdzie się pokaz czeskich sposobów nalewania piwa oraz liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

- Biesiadowanie przy dobrym piwie jest jednym z ważnych elementów tradycji po obu stronach granicy. Regionalna marka, która chce być blisko swoich konsumentów, nie może takich okazji pominąć – mówi Emilia Wróblewska, junior brand manager marki Brackie Pils. 

W strefach Brackiego Pils będzie biesiadować ponad 50 000 gości. Jest to pierwsze imprezowe lato marki, która weszła na rynek niemal rok temu i jest symbolem polsko-czeskiego kunsztu piwowarskiego. Brackie Pils łączy wszystko, co w polskiej i czeskiej tradycji konsumenci cenią najbardziej: pełny i bogaty smak polskich piw oraz aromatyczność pilzneńskich piw czeskich.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane