PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Brak zainteresowania klientami i zbyt nachalne proponowanie pomocy głównymi błędami sprzedawców

Autor: wyborcza.biz 4 stycznia 2012 15:12

Noworoczne wyprzedaże inicjują często konfliktowe sytuacje z klientami. Eksperci oceniają jednak, że to nie klienci są trudni, problem leży po stronie niekompetentnych pracowników obsługi - pisze wyborcza.biz.

Jak wynika z sondażu przeprowadzonego dla Persolog Polska, blisko 65 proc. kupujących, jako główny błąd sprzedawców wskazuje na całkowity brak zainteresowania klientami, albo wręcz zbyt nachalne proponowanie swojej pomocy. Takie zachowania sprzedawców - zdaniem ankietowanych - w najlepszym wypadku skłaniają ich do opuszczenia sklepu i poszukania towaru gdzie indziej, w najgorszym do ostrej wymiany zdań z pracownikiem i jego przełożonym.

Zdaniem Artura Skuchy, prezesa i master trenera menedżerów sprzedaży w Persolog Polska, sprzedawca, który chce mieć lepsze wyniki w pracy i cieszyć się szacunkiem klientów musi zrozumieć, że obecnie nie wystarczy szablonowe podejście do każdego klienta - czytamy w serwisie wyborcza.biz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9683

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane