REKLAMA
REKLAMA

Brand New Products wdraża program doradztwa dla franczyzobiorców

Autor: dlahandlu.pl/pr 22 marca 2011 14:22

Brand New Products, sieć outletów z odzieżą markową wdrożyła System Doradztwa Wiedzy Praktycznej. Celem projektu jest utrzymanie efektywności i wydajności sklepów oraz zwiększenie ich konkurencyjności na rynku.

REKLAMA
System Doradztwa Wiedzy Praktycznej polega na szkoleniu franczyzobiorców z zakresu zarządzania placówką Brand New Products. Przeprowadzają je doradcy wewnętrzni, rekrutowani spośród franczyzobiorców BNP z minimum dwuletnim stażem oraz wieloletni pracownicy firmy.

Z Systemu Doradztwa Wiedzy Praktycznej mogą skorzystać wszyscy franczyzobiorcy Brand New Products. Usługa jest bezpłatna i stanowi część ogólnego pakietu pomocowego firmy. Partnerzy mogą korzystać z niej w każdej chwili, na własne żądanie. Ofertę pomocy może złożyć również centrala firmy, gdy uzna to za konieczne. - System Doradztwa Wiedzy Praktycznej ma pomóc w utrzymaniu rentowności placówek licencyjnym. Jest szczególnie przydatny młodym partnerom, którzy dopiero wdrażają się w biznes. Mogą wtedy korzystać z pomocy bardziej doświadczonych kolegów franczyobiorców i naszych pracowników. Wyjaśniają jak unikać kłopotów i zwiększać wydajność pracy sklepu - mówi Paweł Bryniarski, prezes Brand New Products.

Warunkiem włączenia placówki BNP do Systemu Doradztwa Wiedzy Praktycznej jest weryfikacja jakości działania i identyfikacja jej potrzeb. Wyniki analizy są podstawą opracowania indywidualnego programu wsparcia i szkolenia franczyzobiorców.

Aktualnie Brand New Products posiada 61 placówek w Polsce, 10 sklepów w Czechach i 2 na Litwie. W 2011 roku firma chce utrzymać dynamikę rozwoju i otworzyć w Polsce ok. 20 nowych sklepów.

Wśród marek, które oferują sklepy BNP znajdują się m.in.: Wrangler, Mustang, Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger. Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.  Koszt inwestycji w sklep franczyzowy Brand New Products wynosi od 31 tys. zł. na 20 mkw.

  • Jul 2012-06-07 19:56:04

    jak jest teraz?Ktos z nimi wspolprcuje?

  • buli 2011-04-07 00:31:00

    ja tez nie mam nic dobrego do powiedzenia o tej firmie, widze ze chwytaja sie kazdej mozliwosci aby koleinych naiwnych pryciagnac zeby wydali swoje pieniadze,



    ta firma placi za sponsorowane pochlebne artykuły

  • iwona 2011-04-03 20:11:36

    nie pomoze zadny system doradztwa jesli ta firma nadal bedzie tak postepowala z franczyzobiorcami, moja wspolpraca z nimi trwala przez rok, do momentu wygasniecia umowy, nie zarobilam nic, towar u nich byl slabego gatunku i w zaden sposob nie konkurencyjny ani jakosciowo a tymbardziej cenowo,



    odradzam myslacym o wspolpracy z ta firma

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA