PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Brandbank Polska z nową usługą dla dla koncernów FMCG

Autor: dlahandlu.pl 26 lipca 2017 11:38


Stworzone przez polski zespół firmy Brandbank narzędzie eCommerce Insights umożliwia automatyczne monitorowanie sprzedaży produktów w sklepach internetowych. Korzystają z niego najwięksi producenci, m.in. Unilever, PepsiCo, Red Bull, Nestlé czy Heineken na terenie Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Obecnie firma wprowadza je na rynki Europy Zachodniej.

– Monitorowanie kanału e-commerce ma sens tylko wówczas, gdy jest zautomatyzowane. Ręczne wykonywanie audytów po kolei we wszystkich sklepach internetowych jest bardzo czasochłonne, a zebrane w ten sposób informacje zazwyczaj stają się nieaktualne już w momencie przygotowania raportu – wskazuje Marek Mróz.

Polski oddział firmy Brandbank stworzył narzędzie eCommerce Insights. Rozwiązanie codziennie dostarcza aktualne informacje o produktach w sieci. Automatycznie weryfikuje m.in. ich dostępność i widoczność w poszczególnych sklepach internetowych, cenę czy aktualną promocję. 
Rozwiązanie sprawdziło się na rynkach Europy Środkowej, gdzie zostało wdrożone w ubiegłym roku. Obecnie wprowadzane jest w kanale online rynki Anglii, Belgii, Holandii i Danii.
– Narzędzie jest bardzo intuicyjne i proste w obsłudze. Pozwala uzyskać potrzebną informację za pomocą kilku kliknięć, co znacznie przyspiesza codzienną pracę – ocenia Michał Oszkiel, Manager ds. rozwoju w firmie Red Bull.
Brandbank, firma należąca do Nielsena, jest europejskim liderem w tworzeniu, zarządzaniu
i dystrybucji cyfrowych danych produktów. Jego polski oddział obsługuje obecnie niemal tysiąc dostawców i producentów. Współpracuje także ze 120 sklepami i sieciami handlowymi, w tym m.in.: Tesco, Carrefour, Intermarche, Makro, Eurocash, DOZ czy Super-Pharm.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9931

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane