Branża reklamowa chwali kampanię Lidla z Brodnickim i Okrasą

Autor: wirtualnemedia.pl 19 października 2012 12:23

Przedstawiciele branży reklamowej pochlebnie oceniają kampanię Lidla z pojedynkiem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Ich zdaniem reklamy są promują odświeżony wizerunek sklepów - piszą wirtualnemedia.pl

Eksperci podkreślają też, że zaangażowanie znanych kucharzy pozwala podbudować wizerunek marki Lidl. - Obaj panowie raczej nie byli kojarzeni z tanim gotowaniem, więc ich połączenie z Lidlem na pewno pomaga marce, podnosząc ją na znacznie wyższą półkę - ocenia w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Marcin Kalkhoff z Lowe GGK. Jego zdaniem jest to olbrzymi skok wizerunkowy w historii marki.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane