Branża reklamowa o kampanii Lidla: to nowa jakość w komunikacji marketów

Autor: wirtualnemedia.pl 1 sierpnia 2014 10:03

Stratedzy z agencji reklamowych chwalą kampanię sklepów Lidl z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. - Znakomici ambasadorzy i rozwijający się, ciekawy format komunikacji przynoszą marce Lidl spory awans wizerunkowy - podkreślają w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Tomasz Bartnik, Agata Pamięta, Jacek Karolak, Lejla Zaharan i Kuba Janicki.

Kampania sklepów Lidl z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą trwa od dwóch lat. Akcja, początkowo zaplanowana na rok, jest oparta na cotygodniowych odsłonach pokazujących kulinarny pojedynek kucharzy, który toczy się zarówno w reklamach, jak i na stronie Kuchnialidla.pl. Wiosną ub.r. dołączył do nich cukiernik, a wiosną br. - dietetyczka. Lidl Polska deklaruje zadowolenie z efektów kampanii i nie planuje w najbliższym czasie jej zakończenia. - Akcja podkreśla jakość, różnorodność oraz atrakcyjność cenową oferty sieci Lidl, a także wpisuje się w realizowane w Lidlu tygodnie tematyczne kuchni świata. Obserwujemy pozytywne reakcje naszych klientów - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kamińska z biura prasowego firmy.

Pytani stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych zgodnie oceniają, że kampania jest niewątpliwym sukcesem. - Format reklamowy „Pascal kontra Okrasa" jest jednym z najlepszych, które można było obserwować w ostatnich latach na polskim rynku - uważa Tomasz Bartnik, partner w agencji One Eleven. - Po pierwsze, to prawdziwy game-changer na rynku handlu nowoczesnego. Po drugie, przykład że odpowiednio dopasowani i konsekwentnie wspierający markę celebryci to skarb i rozwiązanie skuteczniejsze niż tabuny znanych twarzy zmieniających się jak w kalejdoskopie. Po trzecie wreszcie, to signum temporis - gotowanie i kuchnia zawsze były dla Polaków czymś ważnym, teraz stały się także czymś niebywale modnym - Lidl doskonale wyczuł ten trend - wylicza Kuba Janicki, creative director agencji Opus B. Jacek Karolak, dyrektor strategii w K2, podkreśla, że Brodnicki i Okrasa okazali się świetnymi ambasadorami oferty żywnościowej Lidla. - Trudno sobie wyobrazić lepszy tandem spośród polskich „gotujących gwiazd". Komunikują jakość, światowość, ale też jednocześnie przystępność - czego więcej może chcieć sieć marketów? Pomimo, że obaj panowie są bardzo znani, to jednak pozostali bliscy przeciętnemu Polakowi - nie osiągnęli jeszcze poziomu „gwiazd z innego świata", więc dając porady typowej polskiej rodzinie brzmią naturalnie i przekonująco - wymienia. 

Lejla Zaharan, strategic planner w Focus Advantage, zwraca uwagę, że aktywności oparte na wizerunku kucharzy są prowadzone w wielu kanałach komunikacji. - Zarówno kampania telewizyjna, działania w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook), gazetki promocyjne w sklepach, witryny, materiały niestandardowe, jak również książka kucharska Pascala i Okrasy są spójne (a szczególnie na tym polu polega konkurencja) i konsekwentnie przekazują wartości marki - ocenia Zaharan. -

Z kolei Agata Pamięta, account supervisor w Cheil Polska, podkreśla, że kampania wprowadziła nową jakość w komunikacji marketingowej dyskontów i supermarketów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane