Branża retail bez podwyżek, choć ze wzrostami sprzedaży

Autor: Hays, dlahandlu.pl 2 lutego 2015 20:09

W sektorze retail (sieci detaliczne) oraz hospitality (sieci hoteli, restauracji, branża turystyczna) obserwujemy niewielkie, ale stabilne wzrosty sprzedaży, wynikające przede wszystkim z poprawy nastrojów konsumenckich w Polsce. Przekłada się to na wzrost liczby ofert pracy w tych branżach, głównie na stanowiskach sprzedażowych, ale także w obszarze marketingu, czy zakupów. Nie wpływa to jednak na wzrost poziomu płac, który nie zmienia się znacząco w stosunku do lat ubiegłych - wynika z raportu płacowego 2015 Hays Poland.

Wyraźnym trendem w sektorze Retail jest silny rozwój kanału e-commerce. Choć sprzedaż detaliczna w Internecie stanowiła w 2014 roku jedynie około 3% całości handlu detalicznego w Polsce, największe sieci handlowe (głównie z branży elektroniki użytkowej, odzieżowej, ale także np. spożywczej) intensywnie pracują nad budową strategii rozwoju platform e-commerce. Nadal poszukiwani są specjaliści ds. handlu elektronicznego, godny odnotowania jest także znaczący w stosunku do lat poprzednich wzrost liczby ofert pracy w obszarze digital marketingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane