REKLAMA
REKLAMA

Branża sprzedaży bezpośredniej inwestuje w platformy online

Autor: Rzeczpospolita 10 października 2016 13:35

Branża sprzedaży bezpośredniej stara się dotrzeć do klientów oraz konsultantów z pokolenia Y przesz tworzenie internetowych platform obsługi – podaje Rzeczpospolita.

REKLAMA

Zgodnie z danymi Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) cytowanymi przez "Rzeczpospolitą" zmienia się struktura wiekowa osób zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. Do niemal 30 proc. zwiększył się udział sprzedawców powyżej 40. roku życia, spada natomiast odsetek sprzedawców poniżej 30 lat (37 proc.). Nową szansą dla branży ma być pokolenie millenialsów (20–35-latków), a sposobem na dotarcie do tej grupy – inwestycje w internetowe platformy obsługi.

Firmy sprzedaży bezpośredniej inwestują głównie w e-platformy dla sprzedawców (konsultantów), ułatwiające zdalne składanie zamówień.

Więcej w "Rzeczpospolitej"


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA