Bricomarche chce dotrzeć ze swoją ofertą do kobiet

Autor: Puls Biznesu 17 maja 2012 09:52

Francuska Grupa Bricomarche uważa, że przyszłością rynku "dom i ogród" są kobiety - czytamy w "Pulsie Biznesu".

We Francji 60 proc. kobiet zajmuje się majsterkowaniem, a co czwarta z nich wykonuje trudniejsze prace hydrauliczne czy elektryczne.

Polskie sklepy Bricomarche także wprowadzą nową aranżację do sklepów, tworząc strefę "zakupów przyjemnych" z artykułami dekoracyjnymi, kierowanymi do kobiet - pisze "PB".

Sieć, wchodząca w skład francuskiej Grupy Muszkieterów, ma w Polsce 82 sklepy. W tym roku chce otworzyć 12 kolejnych, a w przyszłym - 40.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane