Bricomarche planuje otwierać większe sklepy

Autor: dlahandlu.pl 13 kwietnia 2016 13:39

Bricomarche planuje otwierać większe sklepy fot. Bricomarche

Należące do Grupy Muszkieterów sklepy typu „dom i ogród” Bricomarché zanotowały w 2015 r. obroty w wysokości 1,46 miliarda złotych z ewolucją na poziomie blisko 26%. To najlepszy rok w historii funkcjonowania sieci w Polsce.

Bricomarche zanotowało w ubiegłym roku wzrost liczby klientów o prawie 22% w porównaniu z rokiem 2014 i zwiększyło swój udział w rynku DIY do prawie 10%. To m.in. zasługa przejęcia lokalizacji po konkurencyjnej sieci – NOMI, co pozwoliło Grupie Muszkieterów na otwarcie 8 nowych sklepów Bricomarché. Łącznie 2015 r. sieć powiększyła się o 17 kolejnych marketów (o 4 mniej niż planowano), dzięki czemu pod koniec roku dysponowała 121 placówkami. W 2016 r. planowane jest otwarcie 21 nowych sklepów Bricomarché, w tym 4 w lokalizacjach po dawnych marketach NOMI.

Osiągnięte przez Bricomarché wyniki niezwykle nas cieszą. Będziemy dokładać wszelkich starań, by utrzymać obecną dynamikę rozwoju sieci w Polsce i wierzę, że się nam to uda – komentuje Marian Słomiak, Pełnomocnik Zarządu ds. Bricomarché. Cały czas zwiększa się powierzchnia sklepów Bricomarche do niedawna było to 1,4 tys, mkw. następnie 2-2,5 tys. mkw. a obecnie sieć zamierza otwierać także placówki o powierzchni większej niż 5 tys. mkw.

W roku 2016 Maja Popielarska będzie reklamowała sieć Bricomarche, a produkty ze sklepów sieci będą lokowane w prograie “Maja w Ogrodzie”.

 Bricomarché zajmuje 4 miejsce na rynku DIY, po Castoramie, Leroy Merlin i Obi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane