REKLAMA
REKLAMA

Bricomarche rozwija w Polsce nowy koncept sklepów

www.portalspozywczy.pl 14 marca 2013 20:46

Bricomarche rozwija w Polsce nowy koncept sklepów

Do końca 2012 otwarto już 25 sklepów Bricomarché w nowym koncepcie, jednocześnie w latach 2010-2012 dokonano 29 remodelingów. Na 2013 r. zaplanowano wprowadzenie zmian w 12 sklepach, a na 2014 r. 20 modernizacji.

REKLAMA

Obecnie sieć Bricomarché wprowadza koncept sklepów o powierzchni 2000 mkw. z dwiema wiatami. Po lewej stronie jest wiata na materiały budowlane z możliwością wjazdu samochodem i osobną kasą. Po prawej stronie jest wiata na wyposażenie ogrodu, a obok niej rozciąga się plac na ogród zewnętrzny. Całkowita powierzchnia budynku wraz z ogrodem to ok. 5000 mkw.
Sklep wewnątrz urządzony jest według konceptu opracowanego przez komórkę międzynarodową - jest w nim podział na zakupy dla przyjemności i zakupy konieczne oraz wprowadzone są nowe plansze merchandisingowe, które z jednej strony dają szeroki wybór dla klienta, z drugiej strony pozwalają zoptymalizować stan zapasów.
Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Bricomarché to 85 działających w całej Polsce supermarketów typu „dom i ogród".

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA