Bricomarche zwiększy udział marki własnej

www.portalspozywczy.pl 19 marca 2013 09:04

Bricomarche, należąca do Grupy Muszkieterów sieć 85 supermarketów typu „dom i ogród chce dynamicznie zwiększać udziały marki własnej w asortymencie sklepów. W ciągu ostatnich miesięcy firma zainwestowała w rozwój kategorii m.in. karmy dla zwierząt i farb.

- W perspektywie trzech lat chcemy zwiększyć udział marki własnej w asortymencie naszych sklepów do 20 proc. - mówi Marian Słomiak, pełnomocnik Zarządu Grupy Muszkieterów ds. sieci Bricomarché.

To ambitne zadanie biorąc pod uwagę, że obecne udziały - jak deklaruje Marian Słomiak - to jedynie kilka procent.

Jak dodaje, we Francji na rodzimym rynku Grupy Muszkieterów udział produktów typu private label w asortymencie supermarketów Bricomarché oscyluje na poziomie 19-20 proc.

- Nasze marki własne mają jakość taką samą jak produkty liderów rynkowych, a jednocześnie ich cena jest o 20 proc. niższa - zapewnia Marian Słomiak. Dodając, że obecnie pomimo spowolnienia gospodarczego klient poszukuje jakości a nie tylko ceny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane