PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Briju widzi potencjał na 100-120 swoich salonów

Autor: PAP 31 sierpnia 2016 21:49

Briju podtrzymuje, że na koniec tego roku jej sieć liczyć będzie 45 sklepów. W przyszłym roku może otworzyć ok. 15 salonów - poinformowali przedstawiciele spółki.

REKLAMA

- W drugim półroczu otworzymy łącznie 10 salonów i na koniec roku będziemy mieć łącznie 45 placówek - zapowiada prezes spółki Przemysław Piotrowski.

W październiku 2014 spółka deklarowała, że do końca 2015 r. firma chce prowadzić 42 salony jubilerskie Briju, w tym salony własne oraz franczyzowe. Zgodnie z najnowszymi danymi po pierwszym półroczu 2016 w sieci działało 35 placówek.

Na koniec czerwca powierzchnia handlowa sklepów Briju wynosiła 2.461 m kw. - Prowadzimy negocjacje w sprawie umów na przyszły rok. Będziemy chcieli otworzyć około 15 salonów - powiedział Piotrowski.

Prezes powtórzył, że w Polsce jest miejsce na 100-120 salonów Briju. Spółka myśli o franczyzie, ale - zdaniem prezesa - prowadzenie sieci sklepów własnych jest łatwiejsze.

Segment jubilerski zanotował w II kwartale 2016 roku 10,2 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 83 proc. rdr. Sprzedaż porównywalna wzrosła o 14,4 proc. Zysk brutto ze sprzedaży wzrósł o 105 proc. rdr.do 4,9 mln zł. Zysk operacyjny segmentu wyniósł 919 tys. zł wobec 78 tys. zł straty przed rokiem.

- Myślę, że w całym roku segment zanotuje zysk, ale to będzie uzależnione od nakładów na marketing - powiedział prezes.

Po pierwszym półroczu spółka ma 351 mln zł przychodów (wzrost o ponad 32 proc. rdr), 15,3 mln zł EBITDA (wzrost o 40 proc. rdr) i 13,1 mln zł zysku netto (wzrost o ok. 36 proc. rdr).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA