Briju z mniejszą liczbą salonów niż planowano

Autor: dlahandlu.pl 10 marca 2015 09:52

Briju z mniejszą liczbą salonów niż planowano

W październiku 2014 spółka deklarowała, że do końca 2015 r. firma chce prowadzić 42 salony jubilerskie Briju, w tym salony własne oraz franczyzowe. Zgodnie z najnowszymi danymi na koniec 2015 roku w sieci mają szanse działać 33 salony.

W tym roku zostanie otwartych minimum 20 salonów pod marką BRIJU. Spółka ma już podpisane umowy na kilkanaście nowych lokalizacji, w tym w największych aglomeracjach kraju: Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Własna sieć sprzedaży BRIJU liczy obecnie 13 salonów.

W marcu zostanie otwarty sklep w Elblągu, a w połowie kwietnia pierwsza lokalizacja w Warszawie w Sadyba Best Mall. W II kwartale Spółka zamierza otworzyć również sklepy w Przemyślu, Płocku i Poznaniu. W planie jest również trzeci sklep we Wrocławiu. Najwięcej otwarć planowanych jest na II półrocze, salony BRIJU pojawią się w Bydgoszczy, Mielcu, Jaworznie, Jeleniej Górze, Wrześni oraz Białymstoku.
- Planujemy otworzyć minimum 20 salonów, dzięki czemu nasza sieć będzie prawie trzykrotnie większa niż na koniec ubiegłego roku. Obecnie intensywnie pracujemy nad kolejnymi lokalizacjami i w kilku przypadkach trwają już ostatnie ustalenia - powiedział Przemysław Piotrowski.
W okresie dziewięciu pierwszych miesięcy 2014 r. BRIJU osiągnęła lepsze wyniki niż w całym 2013 r. Skonsolidowane przychody wyniosły 274,5 mln zł, a zysk brutto ze sprzedaży 18,4 mln zł - wzrost o odpowiednio 17,4 proc. i 71,8 proc. r/r. Zysk netto po wzrośnie o 10,3 proc. wyniósł 8 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane