REKLAMA
REKLAMA

Browar Pilsweizer o zmianach wizerunkowych w kampanii reklamowej

Autor: dlahandlu.pl 25 listopada 2014 11:40

Browar Pilsweizer (dawniej Pilsweiser) w ramach rebrandingu wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, logotypy, nazwy poszczególnych rodzajów piwa i ich etykiety. O zmianach informuje kampania reklamowa.

REKLAMA
Pilsweiser zmienia nazwę na Pilsweizer i staje się marką parasolową dla całego portfolio piwa wytwarzanego w tym browarze. W ramach rebrandingu  poszczególne rodzaje piwa mają inną kolorystykę i motywy graficzne, choć etykieta jest tożsama. Uruchomiona została także nowa strona korporacyjna browaru. Akcji rebrandingowej towarzyszy kampania reklamowa, obejmująca stacje radiowe (m.in. Złote Przeboje, Rock Radio), prasę regionalną i Internet. "Celem rebrandingu jest zarówno odświeżenie marki i odróżnienie jej od konkurencji, jak również możliwie najmocniejsze wizualne odróżnienie piwa Pilsweizer od produktów konkurencji i silne »zaistnienie na półce«" - tłumaczy cytowany w komunikacie prasowym Andrej Chovanec, dyrektor marketingu oraz członek zarządu Browaru Pilsweizer.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA