PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Browar Pilsweizer o zmianach wizerunkowych w kampanii reklamowej

Autor: dlahandlu.pl 25 listopada 2014 11:40

Browar Pilsweizer (dawniej Pilsweiser) w ramach rebrandingu wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, logotypy, nazwy poszczególnych rodzajów piwa i ich etykiety. O zmianach informuje kampania reklamowa.

Pilsweiser zmienia nazwę na Pilsweizer i staje się marką parasolową dla całego portfolio piwa wytwarzanego w tym browarze. W ramach rebrandingu  poszczególne rodzaje piwa mają inną kolorystykę i motywy graficzne, choć etykieta jest tożsama. Uruchomiona została także nowa strona korporacyjna browaru. Akcji rebrandingowej towarzyszy kampania reklamowa, obejmująca stacje radiowe (m.in. Złote Przeboje, Rock Radio), prasę regionalną i Internet. "Celem rebrandingu jest zarówno odświeżenie marki i odróżnienie jej od konkurencji, jak również możliwie najmocniejsze wizualne odróżnienie piwa Pilsweizer od produktów konkurencji i silne »zaistnienie na półce«" - tłumaczy cytowany w komunikacie prasowym Andrej Chovanec, dyrektor marketingu oraz członek zarządu Browaru Pilsweizer.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9965

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane